Betaling

In onze veilige betaalomgeving bieden we je tal van betalingsmethoden, waardoor je op jouw voorkeurswijze eenvoudig en veilig kunt betalen. Hieronder beantwoorden we veelvoorkomende vragen en bieden we uitgebreide informatie over betalen.

  • Wat houdt onze beveiligde betaalomgeving in?
  • Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?
  • Wat zijn de bankgegevens van de winkel?
  • Kan ik met contant geld betalen?
  • Hoe lang duurt het voordat een betaling is verwerkt?
  • Waar kan ik terecht met vragen over mijn betaling?

Wat houdt onze beveiligde betaalomgeving in?

Wij zorgen voor de beveiliging van onze betaalomgeving met een SSL-verbinding. Dit creëert een veilige link tussen jou en de server van je bank, creditcardmaatschappij of andere betaalmethoden. Niemand kan deze verbinding onderscheppen. Een slotje in je browser bij ons webadres geeft aan dat de verbinding veilig is.

Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?

Beschikbare betaalmethoden variëren per land. Hier zijn de meest voorkomende methoden, maar er zijn meer opties beschikbaar bij het afrekenen.

  • Directe bankoverschrijving (alle landen): Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging met daarin instructies voor het betalen via een overschrijving van je bank.
  • iDEAL (Nederland): iDEAL is een vertrouwde, veilige en eenvoudige manier voor zowel consumenten als bedrijven om online aankopen te betalen. Het wordt ondersteund door bijna alle Nederlandse banken.
  • PayPal (alle landen): Met een PayPal-account kun je producten bij ons kopen met extra aankoopbescherming. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal.
  • Creditcard (alle landen): Je kunt gemakkelijk betalen met je creditcard. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express zonder extra kosten.
  • Klarna Betaal Later (Nederland en België): Met 'Betaal Later' betaal je pas nadat je je bestelling hebt ontvangen en hebt besloten deze te houden. Je vult je basisinformatie in en betaalt wanneer het jou uitkomt binnen een termijn van 14 dagen.
  • Bancontact (België): Bancontact is de meest gebruikte betaalmethode in België, even veilig als iDEAL.
  • Belfius (België): Belfius-klanten kunnen de Belfius Pay Button gebruiken om directe betalingen te doen vanuit Belfius Direct Net, het online bankproduct van Belfius, of via de app.
  • KBC/CBC (België): Klanten van KBC en CBC kunnen de KBC/CBC-betalingsknop gebruiken om hun online aankopen te betalen vanuit hun vertrouwde online bankomgeving.
  • Giropay (Duitsland): Realtime bankoverboekingen vanuit Duitsland.
  • Sofort (Duitsland): SOFORT Banking is TÜV-gecertificeerd, wat garandeert dat het een veilige betaalmethode is.
  • Przelewy24 (Polen): Przelewy24 maakt online betalingen mogelijk voor Poolse consumenten via een groot aantal Poolse banken.

Wat zijn de bankgegevens van de winkel?

Hieronder staan onze bankgegevens. Vergeet niet je naam en bestelnummer te vermelden bij een overschrijving.

Bank: ING Bank N.V.
Rekeninghouder: Albers & Klein
Rekeningnummer: NL71INGB0006800770
IBAN: NL71 INGB 0006 8007 70
BIC: INGBNL2A

Kan ik met contant geld betalen?

Omdat we uitsluitend online bestellingen accepteren en geen fysieke winkel hebben, accepteren we geen contante betalingen.

Hoe lang duurt het voordat een betaling is verwerkt?

Betalingen via iDEAL, PayPal en creditcard worden direct bijgeschreven op onze rekening. Een directe bankoverschrijving duurt maximaal 2 werkdagen. Nadat we de betaling hebben ontvangen, sturen we het bestelde product op. Betalingen via Klarna worden direct verstuurd na acceptatie door Klarna.

Waar kan ik terecht met vragen over mijn betaling?

Als je vragen hebt over je betaling of de informatie op deze pagina, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.